SPÖKE !



Axelsson (spöket/anden i huset) är i farten må jag säga!!!

Skohornet som hängde på ytterklädstången ba flög iväg när jag o virre satt i vardagsrummet och mamma va i köket o klippte pappa! haha SHIT jag dör, det verkligen flög iväg, jag lovar!
Ljuger verkligen inte!!
Mamma såg när det flög iväg , jag såg i ögonvrån och hörde dunsen av skohornet i golvet!

Ingen va i hallen ju så jag ba wtf haha! gud så läskigt men ändå så coolt fast mest läskigt men jag garvade bara haha och fick typ tårar i ögonen för jag fick nån konstig känsla i kroppen haha

LÄSKIGT FAN :')



casper e iaf söt...

HEHEHEHE KRAM PÅ AXELLLLLSSSSOOOON //







Kommentarer
Postat av: anna the one and only :D

asså du skämtar med mig?!!! jag dörrrr...kommer aldrig våga sova hemma hos dig, fast jo :)<3<3

2010-10-23 @ 22:38:29
URL: http://annamartensson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback