True colours



Jahaja, sitter på samma ställe som jag har gjort iprincip hela dagen. Soffan i vardagsrummet.
Bakat har jag faktiskt gjort, vet inte vad som flög i mig, mådde inte speciellt bra men ändå bakade jag, hehe lite weird är man ju ibland ^^ ...



Blev kladdmuffins! gaalet goda, även fast man e sjuk så kan man baka ;)

Åt pannkakor nyss! fast fick i mig 1.. sen blev jag illamående, orka va sjuk.

Är hemma imorrn med, ingen idé o gå runt med feber i skolan osv.
Ska försöka baka bullar imorrn, för min kära bror fyller år på lördag !

nu blire lite tv, som jag absolut inte har kollat på hela jävla dan...

PUSS//







Kommentarer
Postat av: Anonym

tack i massor sötnos!

2010-10-21 @ 21:42:51
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback