Falling slowly




Mår helt särigt idag.
Ingen bra dag. Får fördriva dagen med att städa, göra läxor och så kommer syrran o fredde hit , när vet jag inte men nångång, kanske cyklar ner o kollar damernas match kl 14 , men det beror helt på vilket humör jag är på , hehe. Lat som jag e kommer jag säkert inte orka cykla ner...


Ska göra min idrottsläxa nu sen så ska jag städa undan all tvätt som ligger på golvet.

PUSS//






Woke up... with tears in my eyes, realised what i've done... to both of you.
But now you, and I feel so bad for your sake, .. I don't know how you feeling.. but you are hurt, that I know.
I didn't want to hurt you, but fuck... I'm so sorry.
I so fucking happy that you can be my friend honey, I really am!

I need time to figure out , who I am... and what's best for me.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback