♥ ♥ ♥ ♥ ♥ !





Jag har bögont i halsen, kan inte svälja, eller jo det kan jag väl men det gör så sjukt jävla äckligt ont!!!
Vill ba döda den!

men bra att johan kan komma o trösta mig o göra mig glad, fast han är ju inte här men i mina tankar e han det:M

Skolan var väl helt ok, vi bakade o så, fick ta hem solrosbröd, inte min favorit så ger det till mor o far, snäll som man e;)


Skulle varit med på träningsmatch mot Orresta idag, men ah.... halsen är ju damp.
Så jag kollade på den istället, åkte ner till kätting tidigare, på virres träning (hj) för jag orkade inte GÅ ner till hallen sen till matchen börja, så jag plugga lite då (engelska), sen kolla jag matchen med älsklingen:3

Vi vann (om man kan säga så fast jag inte spelade idag) med 5-0, king, tjejjjoor!

ville va med o spela, men då skulle jag typ dött :)

Fick skolfotona idag också.... gillas fan inte, haha:( ser ut som ett äckel.. nejfan..
kanske, bara KANSKE lägger upp en bild sen... inte säker, för jag skäms:(


Menmen, sitter o försöker dricka varm oboy, men lider när jag sväljer, men så böggott så tvingar mig själv:(

Försöker tänka glada tankar gör jag ju men, hoppas det snart bli bra för dig gumman!
gillar inte när du mår såhär!
love u!





You're simply the best! ♥



PUSSSS//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback