Hemma från RFM



Här är min helg i bilder o text, på RockForMoc .




Framme vid Finnåker, där vi var då, ligger i början av Örebros län eller nå.

Sötaste fanny på bilden!




Upp med tälten,
kan säga att det var den kallaste upplevelsen jag har vart med om, asså att sova i tält där!



Sura-folk




Tältuppsättning (?)




Converse (k)



I tältet, fannyy (tog knappt nå bilder på fredan)



Nån morgonbön typ, fast DoggeDoggelito upprträdde med sin kusin El Primo. hehe



Sämsta bilderna.

Dogge



El Primo



Asså han ser seriöst ut som Abbe i Maddicken , haha. Söt iaf.



Autograf , cool tjej;)



Fannys arm



Fanny fick nån bok av dogge, hehe.



Yay, mitt namn stod i boken, orka, haha.



Vi typ chilla lite i tältet, på dagen :P:P:P:P



love u!



-



Ja, man va ju tvungen o jobba också, haha, som artistvärd, det var mer
chill detta år än förra året jag var här. Så det va bra.



Hade sååå mycke o göra under vårat pass på lördagsförmiddan... eller?
ah tog kort, på allt o inget.



Scenchef till scenen "Storken"


Lite random bilder kommer nu, för vi hade så kul jag o fanny, gjorde knappt nå.
Tog emot 1 band... yay, sen fick jag hämta kaffe, sen fick fany svara i radion en gång, haha, det gjorde vi lixom.










Jag o fanny gjorde pärlplattor efter vårt pass! hiihihi kände mig som 7 år igen(a)

ofta inte snygg??? stolt fifän!




Fannys var gjorde sån också i snyggaste grön(k)

Asså jag tycker bilden blev asbra, värsta färgglad (a)



Emelie o några körde medeltidadans(?), haha, såg helt sär ut fast ändå såg det kul ut.:')



Fannys örhänge va ju asgrymt, som hon gjorde!



fanny blåste såpbubblor, och jaag, jag tog kort jag;)



Häggarna
, asså så grymt sköna, alla är utvecklingstörda eller nå liknande i bandet, asså man blir helt glad av de för att de är så grymma, haha och så söta!




haha yay, vi dansa när de sjöng!



Inge gott (a)



tält..



fanny, så jävla fin!



japp



Påväg hemåt till surahammar



Fanny den lilla sötnosen:*



heheh



Vänt på bilden, heheheheh



*Stolt*, gjort den heeelt själv, utan mall, :M okej kanske inte så svårt men ändå (a)

Får bli sista bilden, ah det var väl rätt kul, fast roligare förra året,

Men nu ska jag försöka sova, kommer inte kunna. Kan inte skriva nått om mig själv utan att känna mig ego.... tack. Du har sårat mig, nu vet jag kanske hur du känner, eller nå..

detta är helt sjukt.

PUSS//




ps. tvungen o göra mig glad sen göra mig ledsen o arg, kunde du inte ba ha gått rakt på sak?  ... tack för att du förstörde min natt (varför känner jag mig just helt jävla ego? förlåt om jag är ego, kan inte rofört.. sorryyyyyYYYY)

Kommentarer
Postat av: emma liiindgren

EL PRIMO MIN ÄLSKLING!!

nu ångrar jag att jag inte följde med:(((

2010-09-17 @ 17:02:17
Postat av: jenny

hahah emmaa då! ja vafan gjorde du inte det för dåå;);)?

2010-09-17 @ 21:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback