Te Amo !




Filmen igår va bäst, du är bäst, vi är bäst, fanny är bäst, oskar linnros är bäst, allt är bäst förutom min hals och du...

MEN jag är så glad så jag glömmer bort det där skiten och ba tänker glada tankar, på allt dedär BÄSTA sakerna!!!

senare eller ikväll eller nångång idag iaf! får jag träffa bästa johan, asså du är så underbar och jag har saknat dig mer än vad jag har saknat någon person någonsin! hur kunde jag va så dum.. men nu är det bra!

Några som mamma o pappa känner som kommer ifrån Boxholm kommer hit o hälsar på så måste städa som en idiot, men sen tänker jag försöka smita ifrån det, hihi, men käka hinner jag nog;)

menmen, fortsätta städa kanske? ah



skit i bilden, ba tog nån, OK?...


PUSS!!//



ps. jag längtar ! :*

Kommentarer
Postat av: anna!!

jag är så glad för din skull älskling!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D



<3<3<3

2010-09-18 @ 16:46:32
URL: http://annamartensson.bloggplastsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback