Underdog,




Igår kväll orkade jag verkligen inte skriva, eller jag kom på sen att jag kanske skulle ha skrivit men hade inte en tanke på det medans jag ens satt här.
Var ganska trött o utsliten och tänkte att jag kanske kunde sova bort dagen idag , men så vaknade jag 10 ... hostade och fick sån där känsla att jag hade fått sms, och det hade jag ju.

Jag gick o la mig ganska tidigt, men hostade som fan fick värsta hostattacken i flera timmar, så pappa sa till mig att ta nån tablett, och den hjälpte verkligen.

Menmen iaf, nu satt jag mig här, lyssnar på "avkopplande" musik och har gjort mig en kopp te (med mjölk och honung, såklart), för att försöka rensa slemmet i min hals.
Det var jätte längesen som jag drack det, och den enda smaken pappa hade var svartvinbär, men det går väl an, vill ba att det ska släppa i halsen.


Bilden tagen från Google.


Får värsta ångesten över att jag inte är i skolan, hatar det ... kommer efter så sjukt jävla mycke efter ba en dag!
Men får fråga folk vad vi har för läxor o så.
Imorrn ska jag till skolan iaf, även om jag fortfarande är rasslig, men för det första orkar jag inte va hemma och för det andra så .. ah missar jag så jävla mycke, har inte tid o va hemma.

Skulle kunna sitta o skriva här hela dagen, riktigt skönt o skriva av sig en eller två gånger om dagen.
Därför jag har en blogg, delar gärna med mig av mina känslor och dagen osv.

Men det blir så jävla tråkigt o läsa, så nu ska jag sluta.

PUSS//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback