Your biggest fan



Sitter o kikar på idol, idag vare mycket bättre än vad de va igår!
Igår va det ba en som jag tyckte va bra, idag äre måånga många som e bra fysatan!

Jaja, skolan va ju king som alltid, nejmen hade estetisk på morronen, höll på med choklad gjorde typ en låda, eller gjorde ba delar av den, men sätter ihop bitarna nästa vecka.

Sen blev det bageriet resten av dagen, fett lyx!
Fick ta med oss bullar idag som vi gjorde idag bl.a.

Efter skolan , åkte jag ner på stan o träffa anna!
Vi gick in på igor, de nya skiten som jag inte vart inne på innan, förns nu, anna hittade en assnygg cardigan som hon tyckte skulle passa mig och det var så my style, hihih, men men har ju så mke pengar....
Men iaf, vi gick därinne ett tag, sen så gick vi till spicy!! snacka sönder som vanligt och sen åkte vi mot ramnäs.
Hon skulle träna kl 19 så väntade med henne en stund, eftersom vi kom till kätting mke tidigare.
Sen så lämnade jag henne, pappa kom o hämtade mig.

Kikar tv, åt nyss käk, nu äre idol som gäller, ska försöka plugga på mina sötasmåsötagulligafinaawesomesnygga ÄCKLIGA grönsaker...


idol every day , and I love it

PUSS//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback