det gör inte ont så länge du är med mig


orkar inte berätta min dag men kan säga såhär, johan kom inte som jag anade fast jag är förstående då.
Sitter o gör ingenting, var nyss ute o busade med hunden så vad som händer härnäst har jag no idea om.

va tycks om min nya header då? så kul har jag haft idag..... hehe

Hoppas vi käkar påskmat imorrn, såå sugen påt!
alla har redan käkat kilotals med påskmat och jag har inte ens ätit ett ägg haha poor me.

Kikar lite på Madagaskar 2 på femman haha lyx

så lämna mig ifred med tvn och .....


önskar jag er igen


Kommentarer
Postat av: Samuelragna

Keep the good works comming.

2012-06-15 @ 12:44:25
URL: http://samuelragna.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback