döende eller nå


har inte vart såhär sjuk på ett bra tag.. trevligt värre =)
kan fyfan knappt andas , hostar , nyser, snorar och har bögont i halsen. Orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa påskennnn


jag vill inte va negativ juuu, det är ju påsk o allt men vafaaaaaaan ska jag få värsta äckliga förkylningen nu för??


söt bild från i onsdags.... aja bjuder hejhej.
försökte göra om den hyfsat så den skulle se mer normal ut men ah se hur
det gick :))
lägger ut fler senare från kvällen om jag orkar.

Försöker vara glad iaf så glad långfredag på er :D

ps. om snorpapprerna är slut på willys så är det mitt fel :// ber så hemskt mycket om ursäkt.
använder 3 snorpapper i sekunden liksom .... hard life :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback