JAPP sommarjobb !


härligttttt med sommarjobb!

Är bara i 2 veckor men tjänar 5000:- typ, så lätt värt.
Det är inom kommunen så vet ju att alla 94:or som har ansökt är garanterade en plats, men ändå!!!! fett lyx :)

Behöver dedär pengarna galet!


Vet inte när jag ska jobba, vart jag ska jobba eller vilka tider men vet att jag ska vara inom barnomsorgen i Ramnäs så det är skönt , då äre nära :) tar reda på resten sen if you care.

Käkade mig just proppmätt på mackor, var så sjuuuukt hungrig , ätit 2 gram morötter till lunch så behövde käka mig fet. fast nu känner jag mig överflödigt fet haha...

Nu ska jag iaf kika Scrubs, plugga kött och sen vettefan, skulle vilja ut o springa men är ju fortfarande förkyld så kanske tar en promenix istället.


glad cheyyyyy!

PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback