yeah party :P:P


hehehahahohohiihi blev väl inte som planerat igår, blir aldrig som jag eller någon annan vill. KAozz nejmen det var väl kul på sitt lilla vis , hihi :) har lite bilder från kvällen som jag planerar att lägga in imorrn för det var ganska många lixoom :)

Sov hos bebo, vaknade helt dyngförkyld.. vi gjorde typ ingenting på hela dan, tjilla massa bara orkade inte heller gö nånting.

Min näsa är igentäppt till 99,9999% och hostar som vetintevad hela tiden och känns som jag har ett k-bulle i halsen. MUMS älskar att bli sjuk fan. livet leker

Nejmen ska väl dra ner o göra mina päron sällskap med die hard 4.0 haha... kul :-P
eller så kan jag ju göra brorsan sällskap med resten av hans moppepolers i husvagnen :-PP fast aaa



Aja men vi hörs
Mvh näsan

Kommentarer
Postat av: Syster :)

Krya på dig gumman<3

SV; haha jaaa jag vet, tycker också att det ser ut som att det är en apa där! :P

haha jaha, han verkar lite förvirrad ;P Pussss<3<3

2011-04-22 @ 08:13:36
URL: http://memmaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback