känslan var obeskrivlig.

kläderbilderna får bli imorrn istället, försent nu för att jag ska orka resa mig upp ur sängen o ta kort osv. mår inte så värst vidare bra heller. pga ..aa



I miss you♥


så känslig dag, så fruktansvärt jobbig dag. kan fan inte fatta att hon är borta från jorden föralltid.
går inte. inte Min mormor... går inte..
va händer nu? vem bakar sin banankaka? morotskakan? bullarna?, gör vinbärssaften?, gör laxrullarna till mig på julen/påsken.. ? vem ska ge oss den hedliga plåtburken fylld med godis till oss på påsken? ja,vem ska nånsin kunna göra allt det som mormor gjorde? ... ingen kommer nånsin fylla det tomrummet

men vi möts snart igen.
ha det bra sålänge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback