hehhhhh


vafan gjorde jag för att lyckas med att ta bort alla mina fucking bilder på denhär datorn??????
startade tillochmed om datorn o då trodde jag de skulle komma tillbaks, men neee det gjorde de ju inte..:(


ASSÅ FAAAAAAAAAAAAAAAN. seriöst jag grinar! bland de hemskaste som kan hända juu!

FUCKFUCKFUCKFUCK! de är tur att jag har lagt upp några bilder här på bloggen som jag kan spara men asså NEEEEEJ, typ från julafton och asså från när som helst, DFFDshgaodhuöt0p9ijzgofdy9q85qyroihjgduhnbijgjithtijog

DÖ HORDATOR DÖ!

kan det inte ba ske ett mirakel så att alla bilder kmr tillbaks??

måste lära mig att spara bilderna på usbminnen o skit så att detta inte händer, asså det fulaste var att jag tänkte göra det för jag ba tänk så ba händer det och så fucking gör det det?! utan att jag var beredd, BÖGHORA

Haha asså jag e dum i huvet, jag hade råkat klickat på nån ful knapp :'))))))) asså bara jag som lyckas?
grinade i onödan hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback