äckliga dag, burn in hell!









  • SNÖN!!
  • Slutade tidigare (11:30 typ)
  • 40 minuters försenat tåg imorse
  • Skolan gick fortttttt
  • Bussen till skolan försenad i typ 15 min. Först stod det 15 min kvar sen stod det ~0 min kvar sen 6 min, man ba bög?

  • Kom till skolan efter 1 timme (L)
  • En tant som jag önskar vore min farmor/mormor stod vid mig hon skulle till virsbo så hon skulle åka samma brukslinje som mig. Sjukt gullig! Hon pratade om vädret, ungdomar, sin son, sig själv, om sin katt o massa annat. Såå söt! Och hela tiden ba lilla hjärtat fryser du, asså awwwww dog så söt:’)  hon gjorde min dag lite brightare

  • Skulle kolla hur mycke pengar jag hade på kontot efter skolan för jag skulle köpa nå till emma och sen alla♥dags present på stan men hade 1 spänn på kontot, fan va lyckatttttttttt! så va ba o gå till stationen...

  • Jävla snöstorm!!!

  • Tåget (12:15) som jag skulle åkt med hem inställt..

  • Åkte buss till sura då istället

  • Fick vänta på brukslinjen i 45 min ute i kylan
  • Kom hem, fick lov att skotta mig fram på trappan….
  • Ville var inlåst i vardagsrummet???? (bakom sånt där galler typ)

    Axelsson i farten? Stackars pluttiville, det sjuka är att det har hänt en gång innnan också, för två dar sen typ...:S

  • Mobilen bögar sig som vanligt
  • BLOGG DAMPARRRRRR, ser helt sepe ut det jag skrivit nu??! fuck off and die.

 

  • Sen kommer det väl komma ännu mer negativa äckliga saker, dagen är ännu inte slut...

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback