It's in you, you find me.


Asså hur lyckad är man om man försover sig 2 dar irad?? jag försover mig fan aldrig haha.

Hade klätt på mig o så sen la jag mig bredvid johan igen o tänkte "kan väl sova en liten stund till" ja jo tjena...  vaknade till, kollade på klockan: 08:20, jag ba "HAHA fuck life:')"
(hade som vanligt sovmorgon till 09:30 men åker med tåget som går då 08:20 från sura men ah... ) 
fast gick snabbt in på johans dator o kollade efter om nån buss gick och det gjorde det så åkte 08:45 från sura då, kom ba 5 minuter försent som tur va.

Ska aldrig tänka "jag kan sova lite till..." nå mer. I alla fall inte när jag sover hos johan, för han sover ju fan som en jäla stock
.



Har iaf bakat som en toking hela dan i bageriet, fick med oss en varsin bullkrans som vi gjorde då.

+ att nyss för nån minut sedan kom grannen över med en hel korg munkar! hur gulligt?!?!
svingoa!, tack för att ni gjorde min dag♥


Nu ska jag tjocka mig rejält med bulle och munkar, plugga a-vitamin, kolla cougar town och nått annat spännande på tv, HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback