Jomenjamennemen



gjorde tårta i skolan idag, som vi fick ta hem! inge bättre?

askul o göra hehehihihohohohehehehe tog ba 3 timmar o göra haha...
Kommer väl bild på den .. typ aldrig men den va lite söt sådära med lite hjärtan o så :))
och riktigt go, om du frågar mig, fast 7jävla fet med massa grädde o krämgrädde i haha tjo.

Åkte hem till johan dirr efter skolan ♥ kom hem från han typ vid 21, helt schlutt är jag, somnade hemma hos honom..
Ska nog strax gå o lägga mig, 77777kt trött :(


ah jo självklart satt denna lapp upp på dörren där vi var tvungna att gå igenom för att komma till bageriet, luktade sjuukt gott♥ eller?


Nu ska ta mig en bit tårta innan jag lägger mig död i sängen.
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback