Our song.


HEPPÅER!

Spenderat dagen hemma hos älsklingen,

fast åkte hem runt kl14 för att fira emma lite smått med min enormt grymma kladdkaka, fast den blev inte lika god som den hjärtformade som jag gjorde för nån dag sen tyvärr :( men gott vare ändå!

 

 

Nu kollar jag Glee med mamma, ska väl inte gö så mycket mer denna dag, ba för ovanlighetensskull tjocka mig med något... Hhehehe :P



lalllalalaallalallalalalalllalaaallalalalalalaallalalongkalsong
på er, hejdå, puss kram puss och kram

Kommentarer
Postat av: mallan vem annars? ddddddddaaaH

ah min mamma var underbart snäll och skjutsa hem dig ah och inte ens ett tack fick hon ah att bli med på dig blogg ah med ah 20 000 läsare så hon också blir känd ah hej ah

2011-02-12 @ 20:15:08
URL: http://malinclaesson.bloggplatsen.se
Postat av: Chrismarlin

Perfect work!

2011-09-16 @ 09:44:28
URL: http://chrismarlin.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback