packar...?



sugen?:P:P:P:P:P:P



dampar vid mammas computaaa' , testar hennes webcam, mychtet roligare än min!
äter litt fil med honungspuffar och banan, yummiiiiiie

slutade fetans tidigt idag, typ halv ett för vi gjorde nå a-kursprov i svenska :)) kom hem kvart i två, fett sköönt.

Ikväll drar jag till Sala Open med SKU, ska spela innebandy all night longggg!
det är en slags cup med svenska kyrkans unga, va med förra året me , skitkul äre!
fast kommer va skapligt sliten, plus att jag ska spela match kl11? imorgon (lördag) , oh love<33

Kommer bokstavligen döö av utmattning :')

Haha ska försöka överleva i alla fall...
ska packa vidare snart
 
Hörs väl antar jag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: juliciouz

vinnarna av dagens blogg finns nu uppe! :D

2011-02-18 @ 20:47:47
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback