Dag 1 - en nytagen bild på mig o 20 fakta



"nytagen bild" på mig då

1. Jag har aldrig vart utomlands
2. När jag var mindre var jag asblyg o skittyst
3. Ska egentligen ha glasögon eller linser
4. Mitt förhållande nu är det längsta jag haft (4 mån, hittills)
5. Jag är höjdrädd fast jag gillar att utmana mig själv
6. Jag kan inte koncentrera mig på skolan
7. Jag vill ha en katt
8. Jag gick med på att flytta till ramnäs om jag fick en dator vilket var en jävligt dålig deal
9. Hatar fucking ramnäs
10. Ibland kan jag va jävligt pessimistisk
11. Jag älskar att ta kort och redigera bilder fast jag inte har photoshop som jag vill ha!
12. När jag va liten gillade jag alla djur, även insekter
13. och jag ville bli delfinskötare
14. Jag vill öppna eget nån gång i framtiden, (café, eller liknande)
15. Har skitdåligt självförtroende som jag försöker bygga upp
16. Älskar disneyfilmer!
17. Hatar folk som ljuger
18. När jag blir äldre vill jag flytta till göteborg
19. Jag småäter varje gång jag e själv hemma, HELA tiden
20. Jag kan känna mig asfet olika tidpunkter på dagen.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback