ibland e mammor sär:)

Johan sov ju här vi var typ uppe till 4 heeeeeeeehe
(fick inte ha en status för mamma som det stod att mina b-rudar skulle komma till mig imorrn (idag) till mitt tomma hus, man ba OKEJ? vilka fan skulle komma till Mitt hus ute i fucking skogen.... damp:)))))))))

MEN iaf... johan ska strax hem, jag ska fixa iordning mig och huset sen väntar jag på mina brudarrrrrrr, :)



PUSSS

ps. har ingen kamera hemma så det blir heller inga bilder , kanske från mobilen kanske från nån annans kamera men ah... kram.

Kommentarer
Postat av: mattiiiiiiiiiiiiiiiisssssssss

får inte heller skriva på facebook att jag är ensam hemma för mamma!!!!!!!!!!!!! om de va det du mena hih:)

2011-01-08 @ 17:16:36
URL: http://mathildateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback