peace and happiness at last, heh


hehehoho
imorse så dampade min mobil (kunde inte skicka sms) så jag tänkte att en smart idé vore att starta om mobilen, men dealen med det var att jag fick värsta blackouten och glömde totalt bort vad jag hade för PIN-kod , eller ah jag trodde jag visste så jag testade 3 gånger, så ah då fick jag säga hallå till PUK-koden...

Så var utan mobilen hela dagen, en kämpeinsats vill jag lova!

Letade som en idiot efter PUK-koden när jag kom hem , fick verkligen panik, men tillslut hitta jag den!
happiiiiiiiiiiiiiiiiiii , en lättnad haha!

min dag har bestått typ av otur, fan. fast dedär var det värsta av alla:)))




nu ska jag käka litt, gå ut med doggyn och invänta matchen som är i Fagersta mot Per-Ols, lovely, orkar inte spela match, serri. Samling 17:30, ORKAR INTE , stannar hellre hemma o tjockar mig:( sen har jag match imorrn bitti med, det var den sovmorronen, bög.

HEJDÅ DÅÅDÅDÅDÅDÅDÅ

Kommentarer
Postat av: juliciouz

Vinnarna av dagens blogg är nu uppe. Chek it out! kanske blev det du ;)

2011-01-29 @ 10:28:30
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback