sjätte sinnet


sitter jag o kollar på, på tv4+, den skrämmer skiten ur mig hela tiden fan , hehe, :PP:P:P


Det gick sjukt bra o va barnvakt åt lilla J , hon e så galet grymt söt så man ba vill sno med henne hem!
Vi kollade på Bamse, drack saft o käka lite chips, busade lite, sen fixa jag välling åt henne o la henne i sin säng sen läste jag saga för henne och sen gav hon mig en puss o en låång kram sen sa vi gnatt o sen gick jag ner o kollade på tv tills göran o jonis kom hem från bion :) 200 spänn tjänade jag , LÄTT värt, kunde ha gjort det gratis !


galet gammal bild asså shit , inte ens i närheten av hur du ser ut nu. kommer ihåg den dagen :)) haha love you.

imorrn blir inge märkvärdig dag , på kvällen äre träning iaf om nån råkade bry sig.

PUSSDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback