Walk the line


Nyss ute med doggedoggelito , -2 grader ute. Inte så farligt fast ändå kallt, vill ha sommarvärme NUU :(


IceIce baby.

Igår blev valet att vara hemma med mys med mamma o kolla filmen jag skrev pyttelite om : "Salt".
Fetade chips o dipp osv.
För att annars hade jag ba sovit hos johan sen åkt hem på morronen. Tyckte inte jag, eller rätteresagt mina päron var så värt. Och ville inte vara sån belastning för de att skjutsa mig först till sura på kvällen sen hämta hem mig kl 10 på morronen idag för att johan skulle på öppet hus på Carlforsska kl11.

Men ska träffa min älskling idag♥ , när han har kommit hem därifrån.
När nu det blir..

Egentligen skulle jag behövt plugga MEN...... det orkar jag inte:))))))))))

KRAMIS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback