måste ba gö en grej !


dum som jag e, o lost framförallt! så glömde jag helt bort anna:( min allra bästaste vän!
visste inte va det va för dag igår, men den var väldigt speciell! nämligen annas födelsedag!

så gör ett inlägg om henne !

vet egentligen inte hur länge jag känt dig, förmodligen sen jag började spela innebandy i 5:an sen lärde jag ju känna dig i 6:an för vi började i samma klass och vi delade skåp !
våran vänskap blev lixom starkare i 8an har jag för mig, vi började va mer på rasterna o så, sen i 9:an när vi blev lite osams med en viss person så var det ba jag o du , all the timeeee! det var finfina tider det som jag saknar som fan! alla rasterna som vi hade så vansinnigt kul på !
du är den finaste, snällaste,underbaraste, bästaste och roligaste vännen man kan ha! ♥
ÄLSKAR DIG ANNA LOVISA MÅRTENSSON!
alla mina minnen med dig är obeskrivliga! och vi ska göra fler o fler o fler o fler ...!!!



ÄLSKAR DIG ANNA LOVISA MÅRTENSSON!



denna ger så mycke minnen, tyskalektionerna♥ haha klockren !

alla våra minnen !!! så sjukt kul jag haft med dig och fortsätter att ha! vi ska skapa minst 1000 minnen till!!!!
döden kan bara splittra vår vänskap!
puss på dig gullunge, o hoppas du hade en toppen födelesedag igår!

1 år kvar nu stumpan, sen rockar vi fettttttt! ;)


Kommentarer
Postat av: Annnnaaa!!!!!!!!!!!!

tack så jätte mycket och det gör ingenting att du är för lost, för du är bäst ändå :* <3 måste träffas när som ! älskar dig<3

2011-07-15 @ 11:10:00
Postat av: lostajennnööö

aww gullleeee! lunch!

JAAA saknar dig redan! love you veryveryvery much♥

2011-07-15 @ 23:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback