Miss you already..

mår väl sådär.. försöker tänka på annat, men aaa tja så kommer du upp i huvet igen..

men har lite planer framför mig med min käre granne emelie som gör mig på lite bättre humör!


<--Imorrn , med min käre granne Emelie & hennes lillasyster!
hihi va kul, sist jag va där, va jag typ 6 år !
plus kickboxning på kvällen.

<-- Torsdag med Fanny! finely!!!  kom just på att jag har träning den dan, men får väl säga att jag inte kan

Fredag --> UM kl11 och sen troligtvis träffa en viss person, sen får vi se om jag hinner hitta på nått med bästa anna eller hur jag gör med allt. lika krånglig fredag hheeeh

<--Natten till lördag, typ klockan tolv så ska jag o emelie åka buss dit!!!!!
och vi kommer va där i 7 timmar när vi är framme! asmegagrymt!


Har nått o göra varje dag till söndag vilket gör mig på lite bättre humör, då slipper jag deppa hemma i ruttnande ramnäs!


Men det var det jag ville säga, o nu ska jag inte göra ett piss!
HEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback