shoppingshopping


jobbade först som vanligt
, fysträning för hela slanten föfan, helt slut när jag kom hem så tog mig en snabb dusch innan jag skulle med brukss kl 15 hem till älskling.
Vi åkte runt kl 17 till stan, han tog kort till ID, han var världens gulligaste o köpte en datamus till mig utan att jag va beredd på det haha, som jag haft ganska stort behov av för att min gamla gått sönder.. DU ÄR SÅ BÄST !!!
och shoppa litt clothes på gina :


149:-




129:-

+ ett till linne med nå usa-tryck men have no pic on thatttt, men lär ju dyka upp i framtiden :)

sen till sist så blev det s to the picy !
hehe ett måste ju ;)

Kom typ precis hem från babe, ska inte anstränga mig nå mer nu, gå o lägga mig tidigt o förbereda mig på en dag med "kan du göra fart?" "högre!" "mer fart!" osv... haha ungar, ungar.

HERRRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback