9


18 juni är det idag och det betyder att jag o min underbaring till pojkvän har vart tillsammans i 9 månader, awesome!
synd att han är nörd o spelar o inte är med mig istället..... . . . .. . .;MEN han får väl va lite nörd då :) tillåter de.. såå snäll är jag :)

men iallafall... jag försöker få nån ordning på mitt hår sen ska jag hänga med mor o far till mormor, sen min mammas kusin som nyss fått bebis!! min lilla syssling som ska heta Ludwig, fett gullit! sen hänga med till the big maxii, dagens höjdpunkt :P:P


UNDERBARASTE MÄNNSIKAN IN THIS FUCKING WORLD! ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET SÅ JAG SPRICKER!!!

nu har jag inte tid med detta.
HEJPA


ps. psykbryt på att min mus ej funkar.... så får använda bögtouchmusen:(:((:(:(:(:((::((:(:(: sadface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback