Skolavslutning i sura

massa bilder från virre och min kära pojkväns avslutning idag!
(ps.det är inte alla men massa blev suddiga osvosv)






johan va cavalie (stavningen?) på avslutningen ;)););) james bond♥
































min snygging!!


stilig bror


love you brooo!














haha söta sofia !




love you gumman♥




grattis till stipendiet för bästa betyg din nörd, jag älskar dig♥


NU har de med sommarlov ;) jag har vart ledig sen i torsdags fett cool jag e asso

KRAM PÅ ER!

kom på att jag saknar min gamla klass... :(

Kommentarer
Postat av: Emma :)

SNYGGA ni är ungjävlar!! Vi, syskon? hmm tror jag är adopterad ;) haha Älskar er <3

2011-06-14 @ 21:47:05
URL: http://memmaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback