biffen


egentränar så jag dör,
nu fan ska jag sluta med allt skit äckelbajsskräp! o börja tänka på vafan jag käkar egentligen.


jag plågar mig själv med att ha mina pringles som jag köpte i falun på vardagsrumsbordet!! skitsvårt o stå emot, men jag klarar det! haha
mitt nya liv starting right fucking NOW, säg va ni vill. haha, kommer aldrig klara mig utan glass i sommar :(((
äsch vafan finns annat o käka som e gott! jordgubbar tex! ska äta ihjäl mig på det



herrå:)

"vingarna" ska bort, magen ska bli platt, rumpan ska bli tight som faan, låren ska bli smalare.
wish me luck.   
SKA va ordet.



hej nyttiga jenny :) detta ser ju grymt mycke godare, asså jordnötter kanske inte är världsbäst, men ah. 
och hungercontrolgrejen den är ju bra så man inte är hungrig hela tiden. träna ihjäl mig ska jag gö också.

SÅ NU VET NI DET , KRAMIS


så fresta mig ej med candy då slår jag er :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback