thunder


tidigt imorse
, runt kl 4-5 så började det åska i denna lilla kommun. Jag vaknade inte utav det dock, utan av att hunden stod o skrek nedan för min säng som en galning, då märkte jag att det åska o sådära.. men han har aldrig vart rädd för åska tidigare så det var lite undrande att han va det nu, menmen jag kunde inte somna om, så gick ner till mamma , pratade lite med henne som inte heller kunde sova, fast sen la vi oss i varsin soffa o somnade där runt kl6 då åskan slutat.


Vädret imorse runt kl5...



Vädret nu kl19

Har vart på stan idag med min mor och brorsan, han köpte ett par shorts o byxor till avslutningen. Jag köpte inget märkvärdigt hehe, tofsar hehe, hehe, hehe osv :))
Har vart hos mormor på lasarettet också. ♥

Hemma nu o ska typ städa,
för jag har inget annat för mig och det behövs verkligen..

CIAO

ps. tråkigaste inlägget. . . . ... .. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback