tomatjenny ♥


mina axlar är helt sönderbrända :( gör skitont när jag tar på mig en t-shirt typ... LYXXXXXX.

fast jag klagar fanheller!!!, nu äre fan SOMMAR !!!!!! wiiiii

även fast jag börjar jobba nu när det är riktig sommar, fast vi är ju utomhus hela dagarna så det är ju så jag blivit bränd. dagen idag på dagiset var fett aschill, de badade ganska länge i en vattenspridare o nå vattenbana, så man behövde inte hålla koll på så många, ba nå söta lugna minisar :)


fin hållning, haha! o lika fin bränna :DDDDDDDDDD min boxarlinje från igår e fan totaly gone! nu annan linnelinje istället..

Råkade somna i hammocken (stavninggg) en stund mitt i solen i typ 20 min, asså jag är fortfarande helt yr i huvudet, värmeslag x100 typ, shit asså, ser knappt nå ju :') goodiiieeeee, men skitsamma ska typ va ute lite, inte göra nå som vanligt för att orka med resten av veckan :)

HEPPÅER

Kommentarer
Postat av: Emma

Så jävla avundsjuk på dig unge! Jag vill också få vara UTE när det är såhär fint väder! Älskar dig <3

2011-06-29 @ 16:12:32
URL: http://memmaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback