upp om 2,5 timmar, GOOD JENNNN


gick o la mig för flera timmar sen men har legat vaken ändå tills nu, kl är 4:36. lyx.
Ska upp om 3 timmar för att jag ska hänga med till Leksand med johan ju, de ska åka kl8 så måste ju gå upp lite tidigare för att fixa mig o så, men kommer inte kunna somna, såååå jag dygnar väl haha...

men tror att en del av dehär att jag inte kan somna är att jag tänker på mormor.

Men tur att det finns någon som har samma problem som jag alltså sovproblem. Så att man har någon att prata med denna fina morron. tack;)

Solen är nu påväg upp. Jag tänker inte lägga mig o sova, för då blir jag ba tröttare sen.



Men vi hörs på lördag, sover i leksand söddenini.
PUSS PÅ ER O TREVLIG MIDSOMMAR HÖRRRNI !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback