kejfrjda3423rfewdc


varm o solig dag på dagis
såsom alla andra dagar där, skönt äre ju fast helt jävla utmattande och min hud är så jävla känslig, menmen awesome väder o jag älskar det ändå trots mitt stick,bränn&kli problem...! SOMMAR♥

Imorrn ska det tydligen va sämre väder, vet inte riktigt om det ska regna men det ska vara muligt iaf, på lördag ska det regna iaf, enligt smhi... ba för att jag e ledig:))))

Mennnnnn, jag ska försöka träna lite idag, jag o johan tränade lite igår haha biffarna. Men måste föfan :( ska träna till beachen 2012 istället :PPpPpPPP now it's to late for beach 2011 I thinkkk

har inge mer o säga egentligen, jag bara väntar på att pappapappapapapapappapaaa ska komma hem så vi kan käka litt tacostost :D



HEJOHÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback