1/2 yeear ♥

fan va fort det har gott, seriöst, helt sickkkk!!
men nu äre såhär och det är underbart, utan johan hade jag inte klarat av mitt liv.
& verkligen inte nu..♥


"old" pic ,  5/11-10

BÄST ÄRU!




Egentligen kan hela dagen dö.
johan skulle ha bjudit mig på mat och vi skulle gå på stan o så, men han ska packa kassar på willys så vi hann inte nått av det... så ska inte umgås med honom överhuvudtaget på denna dag, kul.
Men gick på stan med vevve ändå.

Skolan har vart dryg, känt som om vi va där i 7 år, shit va seg.
Ont i huvet har jag också.
Mår bög och fryser och hatar vädret! snö? dö.
förresten tåget var försenat i typ 40 min imorse. Det var då riktigt fint att stå ute o vänta påt i det fina vädret</3

Det hela med att jag mår dåligt är nog för gårdagens besked om något hemskt... tänker inte skriva ut det än.
För jobbigt...


byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback