bögars bögar!


jag tar livet av mig dirr, kan seriöst inte gå till skolan imorrn.
Har jag pluggat nånting denna helg på provet jag har imorrn? nej.
har jag ens bokfan hemma? NEJ.
fuck life...

får hoppas på gud att mamma är världsbäst som vanligt och låter mig stanna hemma ba imorrn, inge viktig dag ju, ba den lektionen (bageri B) sen baka resten.


Jag har iaf vart hos mormor idag♥ vi fick semlor, fan va fint de va! kom hem nyss.
lägger in lite bilder imorrn :)


bild från i julas hemma hos mormor. fan va gott med julmat:( dregglar..

är verkligen SVIIIIINhungrig ska käka mig mättare än allt nu!

sista solsidan idag!!!!! tror jag dör, hur ska jag överleva söndagar utan mitt solsidan??? går icke.
ska feta mig med viktor sen till det med chips o dipp, NICE, need that!

AJA, KRAM PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback