horrible night


asså galet läskig natt, drömde mardrömmar haha :( kommer inte ihåg nån av de men tror de handlade lite om filmen igår, och sen gjorde ju min hund det MYCKET lättare att sova? eh nej.
Han drömde nog att han var varg eller nå för helt plötsligt började han yla, och jag vaknade med ett 7jävla ryck alltså.
Var skiträdd, låg o skakade, pulsen var skyhög , visste inte vad jag skulle göra, var helt klarvaken då.
Det var klockan tre på natten typ, sen var jag vaken till kanske kl fem, sen somnade jag äntligen... och vaknade kl nio.


fyfan, jävla film haha!

Har precis käkat frukost, idag ska jag va med älsklingen min, saknat honom som faaeeen, 2 dagar kanske inte är nånting för världen men utan johan känns det minst som en vecka har gått sen jag träffa han. åh cute girl, men det är true talk



PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: juliciouz

förslag på ny tävling i bloggen. tyck gärna till :D

2011-03-06 @ 09:25:03
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback