life? svar: nej

Senaste

Låt du hörde: jag kommer - veronica maggio

Film du såg: indiana jones, haha :')

Mat du åt: korv med makaroner

Kram: johan imorse

Puss: johan då också♥

Känslan: blä-känsla

Resa: från västerås till ramnäs, he-he

Glädje: solskenet hela dagen

Dröm: kommer ej ihåg

Person du träffade: mamma, pappa o viktor?

Personen du pratade i telefon med: pappa

Personen du fick sms av: anna

Gången du åt 7-eleven korv: haha aldrig

Gången du var utomhus: för nån timme sen

Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag för typ en timme sen

Saken du köpte: jeansshort på hm idag

 

Allmänt:

Ska bli skoj: gå på bio med annapanna imorrn :)

Ska inte bli skoj att: börja skolan igen efter lovet...

Sparar till: hehe ingenting just nu

Pålägg som gäller: hm... typ lördagskorv

Önskar att jag var bättre på: sjunga

Dagens dryck: fanta exotic

Vad saknar du: johan som är i norge :(

Tre band/artister: lady gaga, veronica maggio, rihanna

Vad har du gjort idag: vart på stan med Elin & Viktor

Brukar du svära mycket: hehe, händer... hehe

Hur tidigt stiger du upp: typ runt 9 om jag är ledig, annars kl6

På helgerna: va?

Vad ska du göra ikväll: slappa

Hur många timmar sover du per natt: typ 7-8 kanske

Vem är snyggast i världen: eeh, johan? :D

Vad är det för veckodag: torsdag (tog typ 10 sek innan jag kom på vad de va för dag haha ifall nån undra..)

Bästa saken som hände mig förra sommaren: hm... vettefan döh

Favoritplagg i garderoben just nu: bra fråga, fast jag tror mina adidasbysserr, skönast i sweden

Längd: 1.69 typ? 1.70? ah vettefan

Vikt: no comment

Byter gärna garderob med: typ kenzas

Byxa eller kjol: byxa

Senast utlästa bok: kommer inte ihåg, heh

Mitt rum kan beskrivas som: kaos:)

Mig själv med tre ord (just nu): seg, fet, ful

Jag tränar: innebandy

Jag ville bli när jag var liten: djurskötare eller delfinskötare, haha söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback