tell the world I'm coming home


hEJSAN tJOFLÖJT o tJABBA!


kom hem en halvtimme tidigare från skolan för att jag fick skjuts hem av min snälla fader:)
slapp vänta på tågbajsettttt

har ju träning ikväll istället för igår då, den börjar 20:30 så det är ett tag kvar, så ska plugga fish ett tag, sen ska jag typ läsa eller någe.

Taggar fritt för imorrn......... Löga med klassssn, yeah-yeah wow-wow lixom. kul.
40 längder + livräddning. Får väl se om jag överlever xPp


ooh happy girl =))



HÖRS VÄLLLLLLLLL
puss


ps. hörde påväg hem på radion om hur vädret skulle bli och hon sa en gång ba : (i typ södermanland och blabla-land) att det skulle bli risk för gräsbränder?! wtf haha dog då, jag ba eeeh vafan e det inte vinter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback