trevlig mage :P


hej alla mina läsare:P jag tycker om min mage:P behöver jag säga nå mer?:P
kanske har jag skitont i magen och vill skjuta skallen av någon för att den personen ska veta hur ont man har:P
tagit 39 stycken alvedon, hjälper? öh nä :P
menmen man ska väl inte klaga ... :P
har bara en massa plugg som jag inte orkar ta tag i annars äre lugnt :P


Var en översnäll flickvän idag förresten och väntade på johan på stationen för han ville ha sällskap på stan för han skulle klippa sig klockan 17. Han bjöd mig på fika gullig som han e (k) han klippte sig sen åkte vi home med hans mamiiii :) så det var inte bara jag som var sneel :)

Nu ska jag ? plugga? hehehhe eller? facebook kanske? hehe

MEN... SKA SKJUTA NÅN NU, HERRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback