kommer missa värsta största grejen (hehe fel av mig det är imorrn det är final)

bajskorv, jag missar finalen i Ishockey-VM :(! mellan Sverige och Finland lixom!! helt enormt stort!

missar det för att jag är en snel dotter o ska lyssna på min mor när kören som hon e med i sjunger i konserthuset :)))


bild från aftonbladet, Semifinalen igår: Sverige - Tjeckien. Sverige vann med 5-2.
jag hann kolla 5 sista men whatever.


Fanny sover som en stock
, jag själv har vart vaken sen 6 typ, bra tjej. galet pigg!
jag o fanny har haft fett mys o vart fett tjocka :DD så en klassisk fredag ska va !

Vi ska väl ner på stan ett tag idag o kolla runt, barnens dag ju hehe ;-)

Kollar Magi på Waverly place hehe, nice shit
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback