jag är namnet skrivet på din arm


hade engelska nationella på morronen, hör&läs-förståelse. gick väl sisådär.
sen hade vi lunch sen va vi i bageriet i 2 timmar, oooooh jaa.. fett värt!! :-)


hemma hos johan nu , han har stuckit på träning så "pluggar" härhemma sålänge.
Innan han stack så hängde jag med honom te goffebanan schysst som jag e haha sköt väl nått skott eller va man nu säger haha bra jag e :P:P:P solade lite då annars när han sköt på ranchen :) LOVE TO THE VÄDER.


har världstråkigt så gjorde om en bild jag hittade på johans dator.fan va söööööööt , jag dör

fan va jag älskar dig!, hur skulle jag klara mig utan dig? värdelöst allt skulle vara då. du gör mig lycklig.



btw om ni bryr er, så åkte bussfan hem till sura today.... bussen kokade sönder så vi va tvungna att byta buss, eller de skulle komma med en ny ... och vi var tvungna att stanna i det kokande bussen, alla däri höll ju på att dö. hon fick cpryck om vi gick ur bussen för de va nå med säkerhetstjosanhejsan fast teslut fick vi gå ur innan bussen kom. Sen åkte vi med en liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite 'kallare' buss. äckliga bögbussar, skaffa AC eller skrota skiten!
ville ba säga det.

TJOSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback