fet.

summerar dagen så ungefär. och kul , garanterat haha! lyx är vi, snor åt oss allt vi kunde käka och ha nytta av senare, alltså man fick typ massa påsar o sånt med prylar :) slitna var vi när vi skulle åka hem därifrån! tror de flesta sov ;) bilder o sådant kommer om nån dag , är kindaa busy de kommande 2 dagarna så :)
Men ja, här sitter jag, med en dator som jag skulle dö för att få ha för mig själv..... bögjohan o ba få en Mac, ska sno den varje gång jag kommer hit! jag är kär...
den är så skön o så fin o så allt, den är perfekt, som gjord för mig, men nä, hatar wenströmska o deras jävla plastdatorer...  kunde lika gärna få macbook då juu :(
sliten brud efter sammanlagt ca 3 timmars bussresande och 5 timmars gående på mässa o käka o titta

PUSSSSSSSSSSSSSSSHEJ från macjohans girlfriend...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback