Onsdag 14 april

tjohej

jag gillar vädret skarpt idag! och igår och i förrgår! underbart vårväder, känns riktigt skönt!
även fast det inte är så himla varmt ute, typ 10 grader, men fortfarande superskönt!


måste köpa skinnjacka! har redan kollat in en ganska billig "skinn"jacka på hm, så får se, kanske blir den jackan;) för det är ganska varmt med vinterjacka nu .


Denna från hm 399:- ,vill jag ha, funderar på att köpa'n ;)


Jag ska nog ut o springa en sväng ikväll sen, måste röra på fläsket fifän. När man bara har 1 träning i veckan nu, så ... känner sig lite fet. . . bara lite.. *host*
Men så jag har bestämt mig, nu när det är så fint väder, att jag ska gå ut o springa, har redan vartute o gått en bit, men iaf :)

Och det känns som om jag knappt har nå läxor för tillfället, helt sjukt egentligen, min väska var nästan tom när jag skulle gå hem, asså fick ångest och tog med mig matteboken för att väskan skulle ha nått i sig :') hah, ny tvångstanke tror jag nog(y)

så ingen stress idag, har no tills på fredag, men gör det imorrn , orkar inte bry mig just idag . 
Idag har jag bara chillat, mycket! njutit av dagen, och bara inte brytt mig om nått egentligen.
jag har fan vart glad idag, kännt mig .. ja, glad helt enkelt!! vet fan inte varför, det är nog pga vädret:D det måste vara det. Finns inget annat, som jag just kommer på , men vädret är underbart och det ska vara såhär länge till enligt tidningen, skulle typ regna nån dag, men I don't care!, och snön är nästan helt borta!! happy:D 



Dagens låt: "Jag kan inte skilja på" - Melissa Horn
wonderful!
ville ba säga dää


fan sitter jag fortfarande kvar här för? nu ska jag kila, först äta sen runnnnnaaa , snart går solen ner så kanske ska sätta fart;)


Emelie holmendolmen fyller 16 idag! grattis till henne! :*

tjingtjong
&
puss
ha en bra kväll allesammans! 

ps. frukt e gott, och jag tycker inte om mat. det har blivit ekelig helt plötslisch. och ja, jag blandade lite tyska i min fina mening. hej o hå.  o jag är på hetshumör. hejdå::):):):):):):):)



ibland får man väl lov att bjuda på sig själv? elle hur ;)
+ hade lite tlååk på dan, fast de va chill


  


Kommentarer
Postat av: empan

tack igen:Dhahah<3

2010-04-14 @ 22:35:20
Postat av: jenny

heheh;D, luuugnt vettu<3

2010-04-15 @ 20:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback