Torsdag - o m g

Asså hej, är det redan torsdag? Varför måste det gå så fort för? när det är just lov, när det är skola gör det mig inget, eller jo för man måste hinna med läxorna, men ah ni fattar.
Det går sjuukt fort. Vi slutar snart skolan det är bara.. ungefär 9 veckor kvar;O men det får inte gå fort för så långt är ju typ sommarlovet, så nejnejnejnej. Men vi har ju en massa soaré "träningar" kvar, och det tar upp kanske hälften av tiden tills 4 juni. Så 4-5 veckor skoldagar, inte ens det iaf, för det är ju andra typ temadagar o sånt crap. Men jaja, inte långt kvar :*

Jag orkar knappt skriva längre, eller jag gör så mycket, och orkar inte skriva på datan, rätt segt ibland, men skönt att skriva av sig också, som nu till exempel.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, ikväll kanske det händer nå roligt, det vet man aldrig.

De här 2 dagarna som jag inte har skrivit på som jag tror jag inte har gjort?
Tisdag och onsdag.
De dagarna , på tisdan så var jag med mina små kycklingar:* hih, anna o cassa
Vi har aldrig vart alla 3 nångång, så det var trevligt, vi bakade kladdkaka o käka glass te dä(k) sen har vi spelat kort, och annat skojsigt, puss på dagen
På kvällen så hängde faktiskt de med till källmora en stund, och va med mig o fanny där. Vi spelade kort o käka candy som blev över sen i lördags, när vi kollade på film där på källmora.
Jaja, de åkte hem vid typ 20, så då snackade jag o fanny om lite shiet o sånt, och så klart så var vi lite sociala med resten av sku-folket;)
Då var den dagen över, eller jag kollade på desperete housewives! mamma var så gulli så hon spela in det, tackk mamii<3 då blev jag glader
dåå var dagen slut, efter det.

Onsdagen, kanske inte var så mycket till rolig. Jag satt typ vid datan o gjorde ingenting, var ute med hunden också, i den mulna vädret. Tråkigt som fan. Idag äre däremot rätt fint väder ute. Sol, men ändå en massa moln, som typ sitter ihop, så det ser ut som en dimma på himlen.

Jaja, tillbaka till onsdagen.
På kvällen, eller vid halv 18 så spelade mitt lag mot p95 , jag var inte med o spelade för att jag är  förkyld, och förstoppad i halsen, så inte så lyckat om jag skulle vart med. Men ville fan vara med ett tag när jag satt där. ( jag satt vid mitt lag, jag var assistencoach, hahaha) orkar inte. Fan va dåligt det gick. I början gick det helt okej för oss, för då var p95orna as skraja att de skulle förlora, för första perioden så vart det 0-0 . Sen så gick det åt helvete efter att de hade gjort 1 mål. Det blev 9-2 totalt, eller hur man ska säga, alltså till p95.. .. . de hade aldrig klarat det utan min kära underbart diviga jävla brorsa. . . han tror att han e cool. men det kan han glömma.. och OM han är cool så har han ärvt det från mig, mohaha:M
jaja cpmatch, och jag mådde .. bra... seg som fan och har snorat i tusen år nu. Är fan döende, känns som det, kan någon bara skjuta mig , please?
livet åt helvete, min hjärna tänker åt mig, utan att jag behöver tänka, och det är ju bra.. not. asså vet inte vad jag gör längre, jag är dum i huvudet, helt enkelt, såmåste det va.
tjingtjong.

igår kväll, eller rätteresagt natt, vid tolv, så var jag lite smått på cphumör.. jag var så trött så jag blev pigg, ah de flesta fattar vad jag menar, älskart, för då har man roligt hela tin, men baktanken av hela grejen är att man blir astrött efter ett tag och då blir allt tråkigt, eller stör en jäävligt mke. Så det är inge kul, men det är kul så länge det varar. tihii

Nu äre torsdag som gäller, ,. jag vaknade vid halv 10 hade ställt klockan, men jag vaknade 2 minuter innan den. hm.. lite knepigt.
men gjorde det i alla fall. 
nu, en timme senare, sitter jag här o degar. 
Kanske ska ta o gå ut o gå idag i det fina vädret, möjligtvis, eller försöka att hitta på nå med grannen. Jaja, jagg hittar nog på nått ;)
Kan nog inte åka till någon i sura, för kommunikationen är så bra här.. not!
sista bussen som går härifrån går 13:05 , yeah, kanske inte vill åka så tidigt.. orkar inte ramnäs.
ta mig härifrån, pleeeeeease eller skjut mig, bara o välja o braka.

jag står snart inte ut längre, har försökt i 1,5 år men det går INTEEEEEE. 
så jävla f*cking sämst här. Kanske för att jag känner så många här. not. 
alla är i sura. ingen i ramnäs. öde-by. gå o dö. tänker spränga det i tusen bitar när jag får chansen. 
fan morsan, tänker skylla allt på dig, bara för att du ville flytta hit.

en bild kanske piggar upp allt. fast det kanske beror på vad det är för bild.. hm. nu ska jag hitta någe bra bild.



haha, fin bild, smilee .

♥ 






kingdag i tisdags med cassa o annapanna!♥

love you!! , hihii bilden , töffingar:*





jag har tråkigt.punkt.

imorrn... imorrn äre fredag , det visste du väl om johan?;)

jag spelar gitarr, jag e king.. pfft, not



viktors sexiga elgitarr, mohaha.



sotarn är här eller var här, pinsamt värre, haha.. trodde det skulle va en gammal gubbe, men nej.
han ba kan du öppna där nere, jag ba det kan du väl göra själv, asså han gick igenom källartrappan, ofta jag ba helt kaxigt ba det kan du väl gö själv?^o) haha näe det skulle jag inte göra:')
 
fan va smutsiga de är egentligen, tvättar de sig aldrig i fejset elle?:') assmutsig va han som kom o frågade, hah

jag tog kort på bilen nyss,hihihehehöh

sotarN





och fan cassa, du har fått mig beroende av miley cyrus låt - the climb :') den är ju asbra!
jättefin, låter helt töntigt att lyssna på miley cyrus men asså låten är underbar (a) 
och sen har jag börjat lyssnat på andra låtar av henne som e fina, asså jag e sjuk:') hah
 




man blir lite glad av den här bilden, ville e så ful så han blir söt, hahah
man ser att han e dum lixom, en dum hund:') schysst jag e, jajaja visst:D


nu ska jag bara chillaaaaaaa
tvn fåre bli, orkar fan inge annat
kyss på er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback