Come in with the rain



Själva skoldagen var seg idag, rasterna var roliga för man har börjat snacka med alla o så, inte lika tyst som första o andra dagen!

Men den var seg för vi satt typ o lyssna på en massa skit... onödigt, typ betygskriterier tror jag iaf(?) o massa sånt iaf... heeela dan.

Slutade halv 14 typ, åkte med bussen ner till station och satt på stationen med veronika, en ny klasskompis, tills hon skulle med sitt tåg sen gick jag te mitt tåg:)

Hoppade av i sura, gick hem till emma sen åkte morsan o jag hem te ramnäs.
Sen händere en massa.
Myskvälllllllllllll, ♥

Min hals blir så skön såhär mot kvällen.... fattar ingenting.
Och täppt i näsan... också härligt.

AJAAAA; nu ska jag sova.


PUSSSISAR//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback