I try to reach you but get no answer.




hmm..... inge mycke tankar som flödar i huvet.. orkante!
asså ser helt jävla förstörd ut, mitt hår är ett rent helvete, ögonen är halvöppna, halvont i halsen, bajsont i magen, trött som jag vet inte vad! ser nyvaken ut hela jag... inte ens klätt på mig riktiga kläder än, för jag ba orkar...!
Orkar inte denna dag, den kan ba dra åt helvete! ska gå o lägga mig jääävligt tidigt idag så jag är överpigg imorrn för skolan o detdär:):) skolan är fan bra, lite seg, men min klass e ganska awesome, hihi. Alla är craaazy men det är det som e lyx.



Anna var här igår, eller hon kom på kvällen sen sov hon här!
saknat henne en massaa! och så var jag ju barnvakt innan, så heeeelt slut:)



Världens bästa anna lovisa mårtensson kom hit igår kväll.
saknat henne och saknar henne o våra underbara skogslundsraster!



Aja nu ska jag göra det jag gjort hela dan, deppa , lyssna på deppmusik o ba dö, sen kanske lite tv:)

PUSS O KRAM//




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback