just gonna stand there and hear me cry



Idag ... vet inte när idag, men...
kommer det bli jävligt jobbigt det vet jag.
Har redan grinat som en barnunge över hur det kommer bli.

Och jag har kommit på att mitt liv är värdelöst.
Får vänta på bättre tider, såäre bara.
Trodde 2010 skulle bli ett bra år, det har det till visso men annars har det varit ett rent helvete.tyvärr.

Varför kan man inte leva som i en film?... lyckligt, några småproblem men sen blir det alltid bra mot slutet, i allafall i de flesta filmer.
Jag hatar verkligheten.

Jag skulle bara vilja flytta låångt bort härifrån o börja om på nytt.
Skulle kunna ba rymma åt helvete, bara jag kommer bort härifrån.
Trivs inte, kommer aldrig att göra.


__

Jag har nackspärr... så skönt, tror jag har legat rätt konstigt inatt. Värsta knuten iaf.
Gör ont som fan.

Ska väl ta nått o äta snart..
Mobilen är damp, orkar inte den. Orkar inte vara social, orkar ingenting, vill bara vara ifred.
Själv hemma, det som är skönt.




wish me luck
PUSS//








Kommentarer
Postat av: anna

älskling! jag lovar att det är kommer gå bra!

du har ett bra tag kvar och lovar att allt blir bra tillslut. du vet att jag alltid finns här om du behöver mig. Ring när du vill,smsa när du vill! finns alltid här! jag älskar dig och de vet du vännen! /din anna<3

2010-08-12 @ 16:38:07
URL: http://annamartensson.bloggplatsen.se
Postat av: jenny

anna. inte säker på att det kommer bli bra.men hoppas på det "bästa".

livet är som ett spel man ska klara ut... när fan ska jag ta o vinna det jävla spelet?

jag vet att du finns anna, på lördag ska jag ba skita i allt o ha kul! jag älskar dig så jävla mycket gumman!!<3

2010-08-13 @ 10:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback