inte nå trött alls...

tjollahopp!
nu har man vart på innebandy cup med sku, sala open! låter som tennis, i know, men det är faktiskt en sorts innebandy cup!
asruligt vade
fyfan, helt jävla slut, ingen energi kvar fifään
somnar snart här, har redan blundat tusen gånger o nästan somnat(y)

kanske kan berätta lite om sala open

så här såg våra tröjor ut förresten
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 


klaz-petterz, king!



innan vi åkte dit samlades vi vid källmora i sura, åkte ungefär kvart över 17
åkte i trång liten bil, satt i mitten men fanny och malin h på sidorna(y)
varmt var det men kallt om fötterna, heh
tog väl ca 50 minuter att komma till hallen där vi skulle va o spela
vi var först där, det var därför vi var lite "lata" och orkade inte gå på gudtjänsten i kyrkan, okej vi orkade inte helt enkelt
men sen fylldes hallen med folk, det var 2 planer att spela på, och sen vare en massa utrymme att vara på , inte bara de där planderna, ah ni fattar
vår första match var kl 21 så vi fick vänta.. i 3 timmar.. och man kunde knappt snacka med varandra för de hade jordens högsta volym på stereon.. för att ingen spelade just då. under den tiden så sprang man runt lite på planen och sköt på mål o så.. sen chillade man lite, sen väntade vi på att vi skulle få spela match, kommer inte ihåg vad de hette som vi spelade emot, de hade iaf rosa tröjor.
vi förlorade första matchen mot de med 9-5? jag har inte direkt bästa minnet, som några kanske har märkt så jag chansar lite på namn på lagen och resultat(a)
vi spelade bra iaf, alla hade kämparglöd och hade kul!
känns vilken skillnad det är på att spela med de här och att spela med dj. I dj klagar alla typ på sig självva och andra, men med det "laget" från sku som jag spelade med så peppade alla varandra och var positiva och glada, så man blev automatiskt jätte glad, så vill jag känna på djs seriematcher! tänk, vi skulle fan vinna varenda match om vi hade lika inställning! vi får väl jobba på det helt enkelt

efter den matchen så fick vi lov o vänta i ännu några timmar till.. från halv 22 till 01 .. 3 timmar till helt enkelt, det gick sååå segt, för man gjorde typ inge, spelade kort käka godis, och käka äcklig köttfärsås med pasta som inte var klar med sallad som dög iaf, vi fick maten i nå matlåda av nå slag.. det var sega timmar, de behövde ju inte spela högsta musiken i universum, det fanns lixom några som försökte sova sen har de på högsta volym. . salafolk..
kommer inte ihåg vilka vi spelade mot den andra matchen men det var nå med svarta tröjor, som vi vann emot.. gjorde 1 mål,..... kommer inte ihåg vad det blev heller, typ 6-2? nej, jag vet inte, nån som kommer ihåg resultaten?
efter den matchen så väntade vi "bara" i en  och en halv timme tror jag till nästa match, den kommer jag ihåg vilka vi spelade emot, det var hedemora, eller? hehe  , vi vann iaf, med vad kommer jag inte ihåg, gjorde iaf 1 mål då med(a)
typ halv 4 eller 4 så spelade vi match, mot sala..
hatmatch typ
de vann med 8-2 tror jag, gjorde iaf mål då med, hih "det är klubban" 
det var den sämsta matchen, den var inte kul att spela, för det första så började jag bli astrött, sen så vare en kille som var/är taskig mot en som spelade med oss... och han var inte speciellt trevlig mot någon överhuvudtaget.. och han fjäska lite för "domarna" , jag lova att han mutade de!
jaja, de spelade inte direkt schysst , ahppppp, han kan dra sig nånstans.. bög

Hade ingen kamera med mig, men tog 2 kort med mobben, de är värda att lägga ut här, tkr jag nog:M!


ni får säga vad ni vill men lägger ut denna gulliga bild ändå, sådeså!

bilderna ligger olika, men nu får de bli så:M don't complain..

sista matchen som vi spelade var vid halv 5 i think, vi förlorade med 4-2, men vi spelade asbra tyckte jag. De vann lixom mot sala , och vi höll på att vinna mot de här. för vi ledde med 1-0 i hela första
vi gick inte vidare till slutspel eller nått sånt, så efter den matchen åkte vi hem, somnade i bilen(a)
liiiiiiiiiiiite trött jag var!
väntade hemma hos fanny i några minuter innan morsan kom o hämta mig. Kom hem
gick dirre till sängen o la mig o sov!
sov i typ 4,5 timme! yesssssssss, tack mamma för att du väckte mig!
"det är bättre om du lägger dig tidigare ikväll istället" .. pyttsan
*suck*
morsor, johan vet exakt vad jag menar
och förresten tillbringade kvällen/natten/dagen med fanny och johan:)
plus alla andra då, för man snackade ju med alla o så, så det var ju också kul , men mest med fanny o johan!



kortspelande i pausen" he he        (typ magnus), martn,jimmie o emleh
 

ps. jag vill/ska sno fannys systemkamera(a)



KUL VARE!
pusssssss
ska göras om, säger jag bara
längtar inte liiite till rockformoc!
det ska bli bäst



tack för en lyckad fredagkväll och lördagmorgon alla männskoor! <3




..... och nudå, idag morgon/dagen, lördag..

redan mörkt ute föffan.. kl är 17

våran panna stängdes av idag, så det var typ 14 grader när jag "vaknade" "imorse".. sköööönt

fryser inte lite
och så äre typ snöstorm ute, har vart ute med hunden i detta jävla väder, höll på att dö, men jag lever för tillfället

ska bara chilla o tare lugnt resten av dagen!
orkar fan inte göra nått, ikväll kommer man väl att kolla på melodifestivalen,


pusshej

jag var glad idag, men sen förstörde du min dag.. varför är du såhär? vill härifrån just nu.. du fattar ingenting.. INGEN fattar någonting..

&/&%¤%skitliv&/%¤&#%¤&/#¤

jäla ramnäs, vafan e det för jävla håla egentligen?
ingenstans att ta vägen
hur fan kunde jag gå med på att flytta hit? vare för datan o rummet? dumt gjort, dumt gjort!





ps. du är den bästa i mitt liv just nu~

Kommentarer
Postat av: jennys älskling<3

haha jenny,SER DU HUT JAG SER UT HAHAHAHAH HELT JÄVLA UPPBLÅST HAHAH:D, du hade fel på exakt alla matcher å du gjorde inte mål på andra matchen. tredje, fjärde, femte gjorde du mål, du va bäst!;)



Jag förstår vad du menar jenny, men jag fick sova länge :M



Den bästa natten på länge pga dig! King va de att prata med dig hela natten fast ja va tröttare än sven!



Jenny. msn med mig ikväll? jag vill prata med dej!

2010-02-20 @ 20:14:30
Postat av: johans älskling<3

MEN SLUTA, DET GÖR DU SOM FAN HELLER!:O hahah, men bara för att jag har minnnnneeeeeeeeeeeeee!!! hhehe, inte bäst, för det var du!

fan va lyx för dig då!:( haha

aw, det var bäst! haha jag var tröttare agda



johan. okej!

2010-02-20 @ 21:23:13
Postat av: johans älskling<3

Är*



och när loggar du in då?:D

2010-02-20 @ 21:35:59
Postat av: jennys älskling<3

men nej har det blivit cp igen? jag är inne -.-

2010-02-20 @ 21:39:47
Postat av: jennys älskling<3

men nej har det blivit cp igen? jag är inne -.-

2010-02-20 @ 21:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback