måndag igen då

hejhejhejhejhejhejhej

måndag igen... så segt!
fast den här helgen har vart så tråkig att den gick jätte fort bara för att jag spela match bara och satt vid tvn o datan bara :') yeah liv, fast jag satt ju inte stilla hela helgen(a) spelade 2 matcher... och en i torsdags , hehe
förlorade ingen så det var ju bra,,,,,,,,,, och anna va med o förstärkte på alla de plus sina egna, haha orkar inte, förstärkarN (y)

men ahja, skola : vi hade tema/frilufts -dag
jag gick till camping.. hade valt promenad och korvgrillning, och då gick vi från skogslund till camping, svinkallt vare ute också, typ -13 , sköntskönt, gick med anna, fanny och oliver .. mitt hår blev helt vitt efter att vi hade gått en bit, asfurt, såg ut som jag åldrades när vi gick där, haha tog lite kort vid camping också, med mobben men de blev ganska* bra:)

























snyggaste bilden(y)





sen åkte gick jag till systern min, skulle åka hem med kvart i tolv bussen till ramnäs, skulle egentligen ha åkt skridskor i ishallen men jag har fortfarande blåsor under fötterna och ont i min högra fot, så det var ingen idé att ens gå dit , skulle bara ha suttit där o kollat då vare lika bra att åka hem istället;)
satt mig på bussen, kom hem till fridnäs, lyssnade på musik, och tränade lite på tyska läxan faktiskt:m inte för att jag gjorde det nå länge , men(a)
kokade nudlar o åt, nä jag kasta de direkt, haha orkar inte¨¨¨¨¨¨
satt vid datorn lite, rätt tråkigt eftersom ingen jävel va hemma,,,,
men dunkade musik tills mamma kom hem;)

då tränade jag lite so.. men jag somnade, he he .. woops
fast jag hann träna lite på g-frågorna (y)

jag har tränat också.. många på träningen.. kul träning, helt seg,, jajja men det var träning skönt att duscha när man kom hem iaf, plus kebabtallriken satt finfint!

Imorrn... äre nationelllaaaaa! (L)(L)(L)(L)(L) kan man älska det mycket mer elr?
i svenska, läsförståelse....
och på torsdag äre uppsats, kulkulkul
längtar som fan

och förresten, bert och berta har namnsdag, säger vi grattis till, inte för att jag känner någon som heter det , men ville bara påpeka att de har namnsdag:M lyxnamn jue(y) ska döpa om mig till berta någon vacker dag,^^ <<< hatar de där "gubbarna" men...   imorrn har iaf Fanny namnsdag så då måste jag komma ihåg att säga grattis till fanny:)!


nu är klockan 23:44 för att vara exakt, ska snart sova så kan lika gärna skriva godnatt!
pusspusss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback